برای بیشتر کتاب خواندن

سحرخیزی و نان سنگک

امتحانات تموم شد و دیروز رسیدم خونه. کلی اشتیاق دارم برای شروع. شروع به عملی‌کردن چندتا ایده که در طول ترم به سمتشون پر می‌کشیدم و فقط منتظر یک آفِ چند روزه بودم. چندتا کار عقب‌افتاده هم دارم که به اون‌ها هم خواهم پرداخت.

نکته‌ای که برام در طول امتحانات جالب بود، این بود که همیشه برای تموم‌شدن امتحانات لحظه‌شماری می‌کردم تا راحت شم! تا برم و چند روز کاملاً استراحت بدم به خودم. ولی این بار تمام انتظارم به این خاطر بود که فرصت رسیدن به کارهام رو پیدا کنم. کارهایی که یادگیری هم جزئی از اون‌هاست. خوندن کتاب. و… یعنی یه جورایی همون کارهایی که در طول امتحانات می‌کردم؛ یادگیری دروس و خوندن کتاب‌های درسی! ولی با کلی تفاوت.

این کتاب‌ها و یادگیری‌هایی که الان مشتاقشونم، ربط مستقیمی به رشته‌م ندارن. و شدیداً من رو به سمت خودشون می‌کشونن.

امروز رو خداروشکر خوب شروع کردم. برگشتم به سحرخیزی، به اون همه حس خوب دم صبح :) صبحونه با نون سنگک :)

بعد از این همه مقدمه، این پست رو خواستم به بهونۀ اضافه‌کردن یک ابزارک به گوشۀ وبلاگم بنویسم. ابزارگ GoodReads. سایتی که قبلاً هم معرفی کرده بودمش ولی بنا به دلایلی اکانتم رو پاک کردم. امروز با سبک‌وسنگینی که بین اون دلایل قبلی و خوندن بیشتر کتاب کردم، نتیجه این شد که دوباره برگردم به گودریدز و کتاب‌هایی رو که در حال خوندشون هستم، در کنار همۀ صفحات مطالبم معرفی کنم و به نوعی یادآوری بشه برای خودم که باید تمومشون کنم و کمی از اهمال‌کاری دور شم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *